My Indian Trunk

HANDELSBETINGELSER

Betaling

My Indian Trunk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, Maestro og MobilePay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK og er inklusiv moms.

My Indian Trunk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

My Indian Trunk leverer på alle hverdage. Vi bestræber os på at levere indenfor 5 hverdage. Vi leverer til pakkeshop med GLS.

Reklamationsret

En del af vores varer er håndlavede, så der vil være uensheder, små forskelligheder, og der kan forekomme små ekstra farveklatter. Dette betragtes ikke som reklamationsret.

Derudover gives der 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet. Fx hvis du ikke har fulgt vaskeanvisningerne m.v.

My Indian Trunk vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Ved returnering rettes henvendelse til My Indian Trunk, og reklamationer sendes til:

My Indian Trunk
Odensevej 121,
5492 Vissenbjerg

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@myindiantrunk.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes forkert håndtering.

Du kan godt få hele købsbeløbet retur, hvis du prøver produktet på samme måde, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, som du har købt på vores webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@myindiantrunk.dk